Mohon hulurkan bantuan.

Posted by Ahmadul Hakim On 4:53 AM 3 comments
Bismillah.
.
Assalamualaikum.
.
Saya di sini bukanlah ingin mempromosikan sebarang jualan. Tapi saya ingin memohon jasa baik tuan/puan untuk menghulurkan sedikit sumbangan kepada keluarga pelajar ini. 
.
Daripada membazirkan RM1 dengan perkara2 yang tak berfaedah, lebih baik kita membantu mereka yang memerlukan. Walaupun RM1, tapi ianya amat membantu.
.
Sekiranya tidak mampu, share berita ini juga bakal memberi kita pahala pasif. Asyik buat income pasive je, arini pahala pula.
.
Allah juga menjanjikan ganjaran yang lagi besar buat mereka yang meringankan beban saudaranya. In Shaa Allah.



3 comments:


  1. Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan.

    Saya ingin memohon sedikit bantuan kewangan bg membantu saya.saya muhammad ahlam firdaus seorang mahasiswa yg skrg sedang melanjut kan pengajian saya di Indonesia dlam bidang syariah

    Saya tidak menerima mana2 tajaan,biasiswa mahupun pinjaman,hanya tajaan dari kedua orgtua saya,mereka tidak la berpendapatan tinggi.ayah saya hanya la bekerja sebagai jaga keselamatan di kilang,manakalah ibu saya suri rumah yg menanggung saya dan adik2 sy yg masih di bangku sekolah.sy mempunyai 8 adik beradik dan skrg tinggal 7 kerana abg saya batu shj pergi menghadap ilahi akibat kanser tulang tahap 4.

    Jadi,sy amat2 lah memerlukan bantuan dari pihak tuan utk membantu saya,jika pihak tuan memberi bantuan dlam bentuk pinjaman sekali pun sy sudi membayar nya semula.

    Sekian wasalam.
    Whatsapp:0196135660

    ReplyDelete

  2. Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan.

    Saya ingin memohon sedikit bantuan kewangan bg membantu saya.saya muhammad ahlam firdaus seorang mahasiswa yg skrg sedang melanjut kan pengajian saya di Indonesia dlam bidang syariah

    Saya tidak menerima mana2 tajaan,biasiswa mahupun pinjaman,hanya tajaan dari kedua orgtua saya,mereka tidak la berpendapatan tinggi.ayah saya hanya la bekerja sebagai jaga keselamatan di kilang,manakalah ibu saya suri rumah yg menanggung saya dan adik2 sy yg masih di bangku sekolah.sy mempunyai 8 adik beradik dan skrg tinggal 7 kerana abg saya batu shj pergi menghadap ilahi akibat kanser tulang tahap 4.

    Jadi,sy amat2 lah memerlukan bantuan dari pihak tuan utk membantu saya,jika pihak tuan memberi bantuan dlam bentuk pinjaman sekali pun sy sudi membayar nya semula.

    Sekian wasalam.
    Whatsapp:0196135660

    ReplyDelete

  • RSS
  • Email
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Habbo
  • Blog Rasmi